Tuesday, December 16, 2008

PINK


Pink yg aku maksudkan mestilah bukan Pink yg femes dgn latest hits nyea iaitu SO WHAT. Atau nama sebenarnyea ALECIA apa MOORE tah. Yang ini google sendiri lah ea?
Namun begitu, bukan juga pink panther *binatang panjang yg masih tak dapat aku kenal pasti dr mana asal usulnya* Nak pulak aku buat research pasal beliau.

Hanya kawan2 terdekat sahaja yg pernah aku dedahkan blek sikret ini. Ir ir ir. Mmg dr kecil lagi aku
kurang ada kemistri lah dgn panther merah jambu itu. Kalau ada sesetengah kanak2 yg membesar dgn murung akibat trauma akan clown hidung bulat merah+ kalerful wig. Tapi selalunya shocking orange la kan yang menjadi pilihan nya. Bukan apa. *bajet dapat perhatian sepenuhnyea la kalau dia dressap begitu. Naaahhh. Lihat saja sendiri. Mana lah aku tak membesar secra normal sepeerti rumaja laen di dunia ni. Kesan murung atau trauma lihat budak di bawah ini la kot.





bajet lu comel ah buat pelbagai mimik muka nih?




humphh!

sudah lah. boleh hilang mood kalau dok sembang pasal dia ja. Oh aaa. Pink yg dimaksudkan mesti lah Pink Martini. Taksuuubbnya dengar lagu mereka.
Itu pon lepas di-introduce oleh gua punyea ch
ermin. Hencek dibaa taifaa.


Ecehhh. Chermin lah siaaaa. Ok nah. Lets usha ini pink martini.







Lihat. Mewah nye rupa merekaaaa. Kan dah asek berangan nak ada band cenggini saja. Haa! Salah siapa ini? Tapi takpe. Naseb baik ada geng yg boleh di ajak berangan2 benda2 chemni. Ye ak? So kurang siket lah derita jiwa baten ini ha. Menat betul orkes kecil dr Portland ini. Agaknyea atas faktor meraka blend sedab2 skali 3 to 4 genres dlm satu lagu kot. Ok. Nampak dah tamak haloba mereka. Tp takpe. I suke suke suke. *gedik*

No comments:

Post a Comment

jangan laser sangat yea.