Wednesday, December 24, 2008

kini lebih maskulin.






i've cut my hair doh semalam.
teman si emylia ah kunun2 sakit kpale bdenyut2 nak cine massage kpala buang angin la ape la.
so, ke RITZ lah kami. salon yg agak boleh dipercayai la kan. sampai sana tak pasal aku yg gedik amenda tah dok tiba naaaaaakk sgt potong rambut pendek.
dalam masa tak sampai 2 tahun, aku nampak mcm pengkid smpi 2 kali. padan muka aku.


aa. takpe. biar.
oh oh. i just need more headbands.
pakai la headband. comel sikit. mak cakap.
krkr.


bila aku bgtau yg aku sedang potong rambut jd pendek dkt beberapa kawan rapat, ini respon mereka:



bloodyhell. dowan fren enimo. - awin roslin suka respon bnda2 kejam

takpee. slamber. baru rawk! - apa yg rawk kaw ni tiba2 aku pukul kaw japgi aabid aafiat weh.

weh siyes? meh mms cepat gambar kauuu! -yg rakus ni slalunyea ily zalikha












yg penting kepala gua dah ringan eventho rambut cam sampah.
tu je ok bye.

1 comment:

jangan laser sangat yea.